Pages

Wednesday 23 April 2014

KOMEN

Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang menjengok ke blog aku yang tak berapa canggih ni. Alhamdulillah hasil daripada ujudnya blog ni ada ramai customer yang call dan email kepada aku bertanya pasal hal renovation rumah ni. Ada yang nak buat plaster ceiling sahaja, ada nak buat grill, kitchen cabinet dan macam-macam la.... terima kasih sekali lagi, insyaAllah aku akan bagi service yang terbaik.

Tapi kepada sesiapa yang aku terlambat bagi harga tu, aku nak minta maaf la sebab aku kena utamakan yang utama dulu iaitu tuan rumah yang dah mendapat kunci rumah. Faham-faham ja la depa ni nak masuk rumah dengan cepat jadi aku kena la kira hak yang depa dulu. Yang nak dapat kunci lambat lagi tu minta sabar sat noooo... Satgi kalau aku silap kira susah pulak.

Dalam banyak-banyak customer yang aku jumpa ada juga yang komen pasal blog aku ni, katanya blog yang aku buat ni memang menarik tapi kurang gambar dan berita-berita terkini samada pasal projek yang aku tengah buat atau gambar-gambar lain. So depa minta kalau boleh post kan lah gambar projek yang sedang dijalankan atau gambar-gambar design plaster siling , kabinet dan lain lain lagi dengan banyak. Sebab kata depa ada yang follow blog aku ni nak sangat baca cerita-cerita terbaru atau idea-idea yang menarik untuk dekorasi rumah depa. Ermmm... cadangan yang menarik juga tu tapi tu lah.... aku ni takdak masa nak buat semua tu. Ada sorang tu pulak bagi pendapat apa kata kalau upah orang ja untuk update blog aku ni. Idea tu bagi aku ok tapi aku tak suka buat mcm tu sebab yang aku suka adalah menulis dari idea aku sendiri, baru nampak original nya... tak gitu.

Jadi kat sini aku nak tahu pulak pendapat orang lain yang menjengok ke blog aku ni. Patut ka aku selalu update blog ni untuk menjayakan lagi business aku atau just update bila perlu saja. Adakah blog aku ni membantu pembeli-pembeli rumah atau tak membawa makna apa-apa pun. Sila emailkan pendapat hampa ke email aku siskaent@gmail.com. Pendapat hampa semua insyaAllah akan membantu aku untuk menilai diri dan memajukan business house renovation ni.

Untuk bonus aku postkan kalli ni beberapa gambar design plaster ceiling yang terkini.





No comments:

Post a Comment